Saturday 22 August 2009

Terbit Matahari pada Puasa Pertama Ramadhan


Pada 22 Ogos 2009 selepas menunaikan sembahyang fahrdu subuh di Masjid SOAS Bandar Seri Begawan,saya dan rakan seperjuangan saya Marriz dan Cybercanon membuat pengambaran matahari terbit hari pertama ( 1 ) berpuasa di bulan Ramadhan yang mulia.

Pengambaran ini adalah pengalaman pertama saya dan ini bermakna kepada saya juga. Cuaca yang begitu sejuk dengan angin yang segar di waktu awal pagi membuat saya lebih seronok.

Untuk melihat lagi pengambaran kami bertiga Warnakubrunei,Marriz dan Cybercanon awda boleh melayari facebook saya di Warnakubrunei selepas solat sunnat tarawih.

Dengan ini sekali lagi mengucapkan Selamat Menunaikan Ibadah Puasa Di Bulan Ramadhan Yang Mulia Dan DiBerkati oleh Allah SWT. Semoga ibadah puasa dan doa kita di bulan Ramadhan ini di rahmati Allah SWT,Amin.

1 comment:

mono said...

Lawa, gambar ani membuat ku rindu